Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
O Richard P. Feynman, κάτοχος του Βραβείου Νόμπελ Φυσικής, επιζητούσε και απολάμβανε τις προκλητικές περιπέτειες. Στο παρόν βιβλίο,
παγκόσμιο μπεστ-σέλερ επί πολλές δεκαετίες, διηγείται, με τρόπο μοναδικό, τις εμπειρίες του από τις συναντήσεις και την ανταλλαγή ιδεών
για τη σύγχρονη φυσική με τον Αϊνστάιν και τον Bohr, από τις συζητήσεις περί τζόγου με τον Νικ δε Γκρικ, από τη διασκεδαστική του
συνήθεια να παραβιάζει τα απροστάτευτα χρηματοκιβώτια του στρατού όπου φυλάσσονταν τα ατομικά μυστικά των ΗΠΑ, από τις
προσπάθειές του να μάθει να παίζει τα μπόνγκος για να ...
"""...Ο Lewin είναι τελειομανής· έχει μια μανιώδη εμμονή στη λεπτομέρεια. Δεν είναι απλώς ο παγκοσμίως προεξάρχων καθηγητής φυσικής? πρωτοπόρησε στο πεδίο της αστρονομίας ακτίνων X και επί δύο δεκαετίες κατασκεύαζε, ήλεγχε και παρατηρούσε υποατομικά και αστρονομικά φαινόμενα με υπερευαίσθητα όργανα, ειδικά σχεδιασμένα να παρατηρούν ακτίνες Χ με εξαιρετικά μεγάλη ακρίβεια. Εκτοξεύοντας τεράστια ερευνητικά αερόστατα στα ανώτερα στρώματα της γήινης ατμόσφαιρας, άρχισε να αποκαλύπτει έναν εξωτικό κόσμο γεμάτο από αστρονομικά φαινόμενα, όπως τις αναλαμπές ακτίνων Χ. Οι ανακαλύψε...
-Φούτζι, κιμονό, κερασιές. Αυτά είναι τα τρία θέματα των εικόνων που εμφανίζονται στο Google όταν κάποιος αναζητήσει τη λέξη Ιαπωνία:
μια ατυχής πραγματικότητα, γιατί η Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου είναι πολύ περισσότερα από αυτά. Γιατί ο μεγάλος Αυτοκράτορας Meiji άλλαξε το όνομα του Edo, της πόλης των Σογκούν, σε Τόκυο; Ποιος ήταν ο μυθικός Taira no Masakado; Γιατί οι Ιάπωνες φοβούνται τον αριθμό τέσσερα;
Τι κοινό έχει η Γιοκοχάμα με το γεφύρι της Άρτας; Γιατί υπάρχει ένα μνημείο για ένα πεθαμένο άλογο στη μέση μιας κεντρικής λεωφόρου; Πού φυτρώνει
το λουλούδι του...
Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται δύο δοκίμια που ανήκουν στο ίδιο θεματικό πλαίσιο «τέχνη και φασισμός». Το πρώτο αναφέρεται στη Λένι Ρίφενσταλ και το άλλο στο κινηματογραφικό έργο του Γιούργκεν Ζύμπερμπεργκ. Το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν για το σημερινό αναγνώστη έχει να κάνει με την ανίχνευση των αιτίων μιας διαφαινόμενης κατά τη δεκαετία του 1970 απενοχοποίησης κάποιων φωτογενών μορφών του φασισμού, των οποίων τα αίτια η Σόντακ εντοπίζει «στις νέες ευκαιρίες που δόθηκαν στην ιδέα του ωραίου» μέσα στην κοινωνία του θεάματος και του life style....