Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σας στο site μας και για να διασφαλιστεί η αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας «Αποδοχή» παρέχετε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση των cookies, σύμφωνα με την πολιτική μας.
«Κάποιος μέσα μου υποφέρει και μάχεται για λευτεριά».
Το 1935 ο Νίκος Καζαντζάκης ταξίδεψε στην Ιαπωνία. Καρπός του ταξιδιού του αυτού ήταν Ο Βραχόκηπος, που δεν αποτελεί απλώς μια παράξενη απόπειρα επεξήγησης της Ασκητικής ή άλλο ένα Ταξιδεύοντας, αλλά «το περίπαθο μυθιστόρημα μιας ευρωπαϊκής ψυχής που γυρεύει ν’ ανανεωθεί από την επαφή με τη γοητευτική, επικίντυνη κι ηρωική ψυχή της Άπω Ανατολής», όπως αναφέρει ο ίδιος.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο μυθιστόρημα με φιλοσοφικό χαρακτήρα, όπου ο συγγραφέας αναστοχάζεται τη ζωή σε μια προσπάθεια να σώσει την ύπαρξή του, ε...
Νορβηγία, χειμώνας 1970.
Στο Μπέργκεν το έγκλημα είναι σχεδόν άγνωστη λέξη. Το απανθρακωμένο πτώμα μιας άγνωστης γυναίκας στην κοιλάδα του Ίσνταλ –στην Κοιλάδα του Θανάτου, όπως την αποκαλούν οι ντόπιοι– θα ταράξει την ήσυχη πόλη.
Ο θάνατός της αποτελεί αίνιγμα. Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν η γυναίκα αυτοκτόνησε ή αν έπεσε θύμα δολοφονικής ενέργειας. Όσο περνούν οι μέρες, όμως, οι πιθανότητες για τη δεύτερη περίπτωση αυξάνονται. Οι αρχές βρίσκονται μπροστά σε έναν γρίφο: Η γυναίκα είχε φροντίσει να κρύψει την πραγματική της ταυτότητα πίσω από μία ντουζίν...
Στην περίλαμπρη αίθουσα του μεγάρου της Ηρώδου Αττικού άρχισαν να μαζεύονται οι επίσημοι για την ορκωμοσία της νέας πρωθυπουργού.
Εκείνη ήταν τώρα Η Πρώτη Κυρία. Πρώτη Κυρία η ίδια κι όχι η σύζυγος ενός κάποιου πρώτου. Αυθύπαρκτη, άξια, δυναμική.
Ήταν το ένα από τα τέσσερα κορίτσια που μαζεύονταν κάθε καλοκαίρι στο παραθαλάσσιο εξοχικό και έπαιζαν αθώα μα κι επικίνδυνα παιχνίδια, στο φόντο σκοτεινών οικογενειακών μυστικών. Αλλά μόνο εκείνη είχε διαλέξει η μοίρα για να την ανεβάσει στην κορυφή.
Ποια απ’ όλες;
Την Ήρια, καρπό ενός παράνομου έρωτα;
Τη Μαρίνα, με την ταπει...
Στη δίκη της Αιμιλίας Στρατάκη, μιας σύγχρονης Μήδειας, η συγγραφέας Έλλη, ο ζωγράφος Αλέξανδρος, ο ψυχολόγος Νικήτας και ο δικηγόρος Μίνωας
προσπαθούν, καθένας για τους δικούς του λόγους, να φτάσουν το μαχαίρι ως το κόκαλο, προκειμένου να ανακαλύψουν τα βαθύτερα κίνητρα της πράξης της.
Καθώς διαπιστώνουν, βήμα το βήμα, πως τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται και πως η αλήθεια απέχει πολύ απ’ ό,τι ορίζει ως κολάσιμο η ποινική δικαιοσύνη,
οι θύτες και τα θύματα εναλλάσσονται σε μια αναζήτηση που καταλήγει να είναι για όλους ένα κυνήγι αυτοκαθορισμού και ευτυχίας.
...
Ο Άγγελος ετοιμάζεται να αποφυλακιστεί έπειτα από είκοσι χρόνια, αλλά δεν νιώθει καμία χαρά. Φοβάται τη ζωή εκεί έξω.
Ακόμα και στη φυλακή όμως υπάρχουν άνθρωποι που τον στηρίζουν, ενθαρρύνοντάς τον να γράψει την ιστορία του, για όλα όσα τον
έφεραν ως εδώ.
Και κάπως έτσι ξεκινούν όλα…
Με ένα φύλλο χαρτί που θα ανοίξει σαν λευκό πανί, θα ταξιδέψει στα πιο άγρια κύματα του πόνου. Θα κατέβει στο υπόγειο της ψυχής του,
θα ξεκλειδώσει τη σκουριασμένη πόρτα και θα αναμετρηθεί με τον βάναυσο πατέρα του, με την κακοποίηση της μητέρας
και της αδερφής του, και ...
Στην Αθήνα του ’40, ένας έρωτας γεννιέται στο σανίδι, όταν η Δωδέκατη Nύχτα ενώνει τον Νικόλα και τη Λυδία στη σκηνή και τη ζωή.
Ένας έρωτας που θα κρατήσει δεκαετίες, κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, αλλά και με πτυχές που μένουν κρυφές,
μέχρι τη μέρα που ο Νικόλας αποφασίζει να αποκαλύψει στη Μάρω τα κρυμμένα μυστικά.
Μια ζωή σαν θέατρο, γεμάτη ένταση, πάθος και δημιουργία, συνδέει τους δύο πρωταγωνιστές μέχρι την τελική αυλαία.
Μια ζωή όπου «Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή. Κι όλοι οι άντρες κι οι γυναίκες είν’ απλώς ηθοποιοί».
Μια ζωή γεμάτη μυρωδιά από ...
Χριστίνα και Αλέξης. Εκείνη, πασίγνωστη τηλεπαρουσιάστρια, εκείνος, πλούσιος επιχειρηματίας. Η ευτυχία αποτελεί κενό γράμμα στη σχέση τους και οι διαδρομές τους ακολουθούν διαφορετικές κατευθύνσεις. Ένα ζευγάρι με πολλά μυστικά. Καθένας τους κουβαλά το δικό του σκοτεινό παρελθόν. Αρκεί μια στροφή της μοίρας για να τους φέρει αντιμέτωπους με το πεπρωμένο τους.
Κώστας. Τρυφερός, ρομαντικός και βαθιά ερωτευμένος με τη Χριστίνα. Ένας από επιλογή μοναχικός άνθρωπος με μεγάλες ευαισθησίες, που ψάχνει την αληθινή αγάπη. Ένας άντρας που οι περιστασιακοί έρωτες δεν τον αφορούν.
Ελ...
Η Αριάδνη, με έναν ανυπολόγιστης αξίας θησαυρό στα χέρια της, επιστρέφει στον Χάνδακα. Οι καταστάσεις, όμως, που αντιμετωπίζει την οδηγούν στην απαξίωση και στην απομόνωση, ενώ μέρα τη μέρα νιώθει τον κλοιό των Ενετών να σφίγγει ολοένα και περισσότερο.
Είναι πλέον μια ξεπεσμένη αρχόντισσα, που στο τέλος μένει ολομόναχη.
Με τη βοήθεια της οικογένειας ενός Εβραίου γιατρού προσπαθεί να ξαναστήσει τη ζωή της από την αρχή, όμως η πανούκλα του 1592 σταματά τα πάντα. Ο μόνος δρόμος πια για εκείνη είναι η φυγή.
Συνοδευόμενη από τον γιο του γιατρού, τον Ιωσήφ, φτάνει στη Θεσσαλ...
Η θυσία της Ρούσσας αλλάζει ολοκληρωτικά τα δεδομένα της ζωής των δύο παιδιών της, του Ιωάννη και της Αριάδνης. Η μοίρα, όμως, για μία ακόμα φορά, παίζει τα δικά της παιχνίδια, έτσι οι δρόμοι τους χωρίζουν βίαια. Η πιο όμορφη αρχοντοπούλα του Χάνδακα είναι η Αριάδνη, που αγνοώντας την πραγματική της καταγωγή μεγαλώνει μέσα στα πούπουλα και τα μεταξωτά, σαν κόρη ενός επιφανούς Ενετού ευγενή. Κάμποσα χρόνια αργότερα, ο πολύκροτος γάμος της θα αποτελέσει το κορυφαίο γεγονός σε όλα τα παλάτια της Γαληνοτάτης και του Χάνδακα. Τι κρύβεται, όμως, πίσω από αυτόν τον γάμο; Ο πιο σκ...
Τον θείο Τάκη δεν τον συνάντησα ποτέ. 'Αλλοι λένε πως χάθηκε στην Κορέα, άλλοι πως ζει και καμιά φορά περνά να δει την αδερφή του, τη θεία Τέτη, που ζει στην Πόλη, άλλοι πως τον βλέπουν στα παλιά καφενεία της Ομόνοιας.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, ο θείος Τάκης έγινε θρύλος στην οικογένειά μας κι έτσι ακριβώς τον κουβεντιάζουν, σαν θρύλο ή σαν αίνιγμα.
Στο μεταξύ, συνέβησαν πολλά από τον καιρό που το όνομά του μπλέχτηκε στη ζωή μας αινιγματικά και νοσταλγικά.
Εγώ υποπτεύομαι ότι μας παρακολουθεί σφυρίζοντας σκοπούς που ακούγονταν στα νιάτα του, δηλαδή στις αρχές του πενήντα. Τ...